Geoblog.pl    ciekawy    Podróże    Parki narodowe i wschodnie wybrzeże USA    Dzięki ci Paris Hilton!

Dzięki ci Paris Hilton!

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Phoenix
Przejechano 12008 km

Kiedy wróciliśmy do Phoenix okazało się, że Franek zarezerwował nam... apartamenty w hotelu Hilton! Generalnie płaciliśmy jak za normalny pokój, gdyż Franek jest częstym gościem u nich. :) Skoro tak - uznałem, że to najwyższa pora, by skorzystać z przyhotelowego basenu. Tym bardziej, że temperatura powietrza wieczorem przekraczała na pewno 25 stopni Celsjusza. Tym razem byliśmy tak najedzeni, że nie jedliśmy kolacji i poszliśmy spać. Podróż po zachodnich stanach dobiegała końca...

Po śniadaniu pojechaliśmy na lotnisko. Dzień wcześniej umawialiśmy się z Frankiem, że on nas odwiezie, a potem pojedzie oddać samochód, jednak okazało się, że jechaliśmy najpierw do wypożyczalni. Oddaliśmy samochód i poszliśmy na bezpłatny autobus prowadzący na lotnisko. Franek wracał do Waszyngtonu American Airlines, my lecieliśmy do Nowego Jorku z Continental Airlines. Musieliśmy jechać innymi autobusami - bo nasze samoloty odlatywały z innych terminali. Pożegnaliśmy się i wsiedliśmy do autobusu.

Na lotnisku przy odprawie poinformowano nas, że samolot... odleci z ponad 2 godzinnym opóźnieniem. Kurde - my mamy szczęście do opóźnionych samolotów. Potem, już przy bramce, poinformowano nas, że może odleci o czasie. Jak się jednak okazało - nie odleciał o czasie (10.50), tylko o 13.15. W związku z tym w Nowym Jorku mieliśmy być nie na 17.50, a na 20.15.