Geoblog.pl    ciekawy    Podróże    Tajlandia po raz drugi    Plaże, plaże

Plaże, plaże

Tajlandia, Ko Lanta

Wstajemy po 6.00 się pakujemy. Około 7.40 jesteśmy gotowi do drogi. Na recepcji hotelu czeka już na nas kierowca, który zawozi nas na przystań promów. Tam dostajemy naklejki i zajmujemy miejsca na górnym pokładzie promu. Dostajemy nawet ciastko, kawę i herbatę za darmo. Niestety prom ruszył o 9.00 zamiast o 8.30. Z tego względu nie mamy czasu, by zwiedzić Phi Phi - czeka już na nas kolejny prom.

Dopływamy do Ko Lanty i bierzemy taksówkę. Dość długo jeździmy i szukamy fajnego miejsca - zależy nam na bungalowach i niedaleko od morza. W końcu nasz kierowca poleca nam Andaman Bay Bungalow (500 BHT za noc/domek). Wykończeni idziemy na piwo Chang (50 BHT). Pyszne. Kąpiemy się, idziemy na kolację i kładziemy się spać.

W nocy budzi nas jakiś głos. Wydaje się nam, że to ptak, ale potem okazuje się, że jaszczurka Gekon Toke (więcej informacji oraz te odgłosy znajdziecie tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Toke). Ciągle nas budził.

Kolejne dni upływały nam w miłym i pogodnym nastroju na plaży: kąpiele, książka, scrabble, piwo, owocowe szejki, masaż (200 BHT/godzinę). Oddajemy nasze brudne rzeczy do prania, kupujemy owoce. zastanawiamy się nad wycieczką do Ban Lanta, jednak cena tuk-tuka nas odstrasza. W nocy w łazience grasują coraz to dziwniejsze stwory: mamy wrażenie, że łażą szczury, widzimy skorpiona, jaszczurki oraz kraba w muszli.

Planowaliśmy tu zostać do poniedziałku, jednak po namowie dziewczyn decydujemy zostać o jeden dzień dłużej. Załatwiamy sobie prywatny minibus do Kao Sok na wtorek - 22 lutego (4500 BHT/samochód). Ma po nas przyjechać o 9.00.