Geoblog.pl    ciekawy    Podróże    Od Singapuru po Hong Kong    Ósmy cud świata

Ósmy cud świata

Filipiny
Filipiny, Banaue

Całą noc pada deszcz, jednak kiedy wstajemy świeci już słońce. Po śniadaniu idziemy do Informacji Turystycznej i około 8.40 ruszamy do wsi Banga Ann. Po drodze mijamy wiele pięknych pól ryżowych z tarasami.

Kiedy docieramy na miejsce schodzimy po betonowych schodkach do wioski. Miejscowi próbują sprzedać nam pamiątki (np. torebki z papierków po cukierkach czy innych opakowaniach). Zachwycamy się tarasami.

Nasz przewodnik namawia nas na jeszcze jedną wycieczkę. Po powrocie do Banaue idziemy na kawę do Sanafe Lodge i ruszamy na kolejną wycieczkę. Tym razem do wioski Hungduan. Tam tarasy wyglądają jeszcze piękniej - są całe zielone. Wracając do banaue zatrzymujemy się jeszcze na Banaue View Point. Już nas tak nie zachwyca - widzieliśmy dziś ładniejsze.

W mieście jemy obiad i wracamy do hotelu po bagaże. Rozmawiamy tam z Portugalką, którą wcześniej podwieźliśmy z Banga Ann do Banaue. Potem ruszamy na przystanek autobusowy.

Autobus odjeżdża z dużym opóźnieniem. Mało tego - przez pierwsze 3 godziny zatrzymuje się co 15-30 minut. Każdy postój to jakieś 15-20 minut. Trochę się obawiamy o to czy zdążymy na samolot.